onsdag och är sjuk

Ja då var man sjuk igen :( det är fan inte kul -.- är det typ jämt på den här tiden på året..
men jag är på rätt gått humör för det :) och lite sur Xd
dels är att jag är sjuk, och att jag har så ävla ont sen idrotten igår >.<
Vi har egna lektioner, och tjejerna som hade det är ju fan livsfarliga >.< det var tufft speciellt för min axel, det är nåt fel på den. Inte lika rörlig. men längtar till min lektion då ska dom få jobba hårt som fan mohaha xD jag o Fikret har kommit fram att vi ska ha vanlig fotboll som uppvärmning, eftersom det är en mjukare start så det blir så, sen hårdträningen blir Amerikans fotbolls träning ;p då ska dom få springa, hoppa o rulla bla bla bla. Mohaha, men just nu sitter jag vid msn, snackar med mitt ex, som va det underbaraste som fanns men nu är bara en kompis, synd... men sånt är livet. jag lyssnar även på musik, Akom - Freedom just nu.

Har inte så mycket o skriva mer, jag saknar mina brors- syster barn :)
Andreas dotter Sol :)
Mickaels son och dotter Kevin och Emilia :)
Pernillas söner o döttrar Lukas, Ida, Kalle och Ellen :)

Jag är världens bästa Far- Morbror ;p XD
Tack för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0