Lördag

Ska börja med att säga det här.. Förlåt Becka att jag inte kom i Tisdags,, men har skola till kl 7 på kvällen då, så kunde tyvär inte komma men grattis i efterskott :)

Men nu till sak, igår kväll hade jag skit kul med några andra, vart bjuden till krogen i sista minut, hade 10 minuter till bussen xD och hann :)
Jag har som sagt haft en skit bra kväll och är jätte glad nu :) vi va Jag, Joel, Danne x2, Kokkonen, Challe kattmat och hans brud, bröderna Ling, Walle och go kramiga Joppeh :P vi hade jätte kul, jag hade det iallafall. Vi dansa som fan och drack shots ;p det va gott^^


Som sagt :)
Jag hade en skit bra kväll^^ bättre än väntat ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

Oki robin du är förlåten:-)



Kom gärna ut en annan dag?!

Hoppas du hade kul igår :-)

kjam på dej

2009-03-08 @ 11:55:49
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0