äntligen fredag

ja då var det fredag igen, förkåt att jag inte skriver så mycket, men vi är 4 killar som delar på 1 dator, och jag är mycket i skolan så jag hinner aldrig sitta vid nån dator.. har inte så mycket tid för det. idag har jag inte gjort så värst mycket, bara varit i skolan och har haft en rätt bra dag. idag så syntes jag lite mer än vanligt och fick skratta massor och det kändes bra.

nu är klockan 18:07
Jag har fått tillbaka mina känslor på en gammal tid.. en tid då allting var så jävla bra för mig :'(
Jag saknar det så fruktansvärt mycket, ligger just nu o stor depresion, gråter inombords.
Jag vet att allt det kommer aldrig tillbaka, jag ha det igen men ändå inte, för saker o ting har ändrats sen dess och det förblir osagt.

ni läsare får gärna kommentera o vara lite sociala, det får mig på gått humör.
kram and peace

Kommentarer
Postat av: Becca

Saknade dig i tisdags :-)

2009-03-06 @ 18:26:54
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0