Usch Usch

God morgon, en nyvaken sjuk pojke vaken, jag har magsjuka eventuellt... Min lillebror Jimmy har haft magsjuka sen igår och mådde inte så bra, nu imorrse så spydde han. Stackare.. men han är inte ensam för han har smittat ner mig under natten. bor i samma rum som sagt :/
idag skulle vi planera våran film som vi gör i skolan. vi är kanske 8 st som ska göra en tillsammans... Nån skräckis hade vi tänkt oss.. Kommer ut på Youtube sen^^
Sen hade jag tänkt plugga till en religions prov :/ men nae då..
Nu sitter jag här o skriver och dricker te, skogsbär mums^^
ska väl plugga på teorin istället.. få det gjort så man får sitt jävla körkort :)
Men nu ska jag och lillebror se4 på film tillsammans,  7 Seconds ska vi se tänkte vi.. Skriver senare idag^^
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0