Torsdags dag

Tjaa alla bloggare och läsare..
Ja idag har det varit en rätt schysst dag, idag i radion gick väldigt bra^^
Vi snackade lite om våran skola om olika program och hur miljön är där... det gick mycket bättre än igår, vi hade nämligen teckniska problem då, men vi fixade det tills idag haha.. idag blir det att tare lugnt, är jätte trött.. sitter här och lyssnar på musik från youtube, dagens favorit - Brandy - Right here... jag tycker den är jätte bra.
http://se.youtube.com/watch?v=f7EHNz2lT4g&feature=rec-HM-r2 - här är länken om ni vill kolla o lyssna själva..

klockan är nu 14:14 och jag sitter och tänker ut en bra rimtext till Radio011 XD
hittils går den såhär.

(..... = melodin)
Radio011
......
89,0 89,0
......
Norrköping Norrköping Norrköping Norrköping staaaaad
......
Radio011 89,0 här i Norrköping
......
Radio011 89,0, klockan är nu 11 vi hoppas att du har koll/
Klockan är 11 och nu ska vi ha våran sändning, Klockan är 11 och vi hoppas du har teckning/
Klockan är 11 och vi hoppas att du lyssnar, Klockan är 11 vi är radion som aldrig tystnar/

haha xD jag tror inte att det kommer vara med då^^ hade tråkigt så jag skrev den ändå^^

Ni kan ju alltid läsa våran blogg Radionollelva.blogg.se
eller skicka ett mail på [email protected]
Skriv gärna tips till oss om vad vi ska hara för tema, vad vi kan prata om i radio så skulle det va jätte kul :)
Tackar för mig....
Ha en bra dag.
Hej!
 
Jag på bilden.. tänkte lägga in litebilder på mig då o då så folk får se hur jag ser ut.. (Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Becca

Hur gör du alla bra o rolig bilder du har? VILL OXÅ KUNNA LEKA MED BILDER :-)

2009-01-30 @ 11:27:23
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0