Min dag och lite om mig...

Hej alla mitt namn är Robin och jag är ny.. tänkte se hur det va och blogga..
Jag fyllde nyligen 19 år, bor i Söderköping i Östergötaland....
Fritiden; Är ute med polare så mycket som möjligt. Jag är i skolan, festar och så skriver jag låtar lite då och då^^
Kommer nog lägga in en av mina texter jag har skrivit...
Intressen; Fest, Musik, Film, Fordon, Sport och Söta Flickor förstås hihi^^

Tänkte bara berätta lite om min dag till o börja med här med bloggandet xD
Men idag har det inte hänt så mycket. Skolan och slappa hemma^^

Mer detaljer..
Idag så har jag varit i min APU plats i Norrköping i Renströmmen Radio pingst.. men vårat program heter Radio011, tillsammans med mina klasskamrater
Ola Lundqvist, Mattias Wahl, Elin Hjärtström och Nathalie Kronqvist.. Det har varit en rätt bra dag idag.. Ola och jag hade lite roligt.. Min päron hade en viss formel och Ola tyckte det va kul när jag skulle äta den xD Det va roligt^^
Men idag har vi planerat och gjort några jidder till våran radiosändning vi kommer ha onsdag kl 11 - 12 :)

Nu sitter jag med mina 2 yngre bröder Emil och Linus.
Emil spelar Fifa 09 oc Linus sitter vid datorn. Jag har lånat Linus bärbara så jag sitter och kollar på fotboll ;p tråkigt men ändå roligt..
Mycket mer har inte hänt idag.. ska vara lite social^^ kommer eventuellt blogga mer om mig själv någon gång... men nu slutar jag blogga^^
Tack o Hej !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0