FREDAG!!!

Hejsan hopsan alla bloggare/läsare...
Nu är jag hemma igen, tyckte att det gick jäkligt bra idag i radiostudion :D
I dagens sändning så pratade vi om filmer som är gjorda efter böcker och spel, gick väldigt bra :D
vi hade kul och sammtidigt så pratade vi med en av våra kamrater Nathalie Kronqvist :) vi smöra massa genom att starta ett av hennes favorit band Ebba grön, stackarn mår dåligt och ligger hemma... Elin va inte heller med idag för hon mådde inte heller så bra så hon drog hem :/ krya på er tjejer...
Men jag, Ola och Mattias fick improvisera massa XD ni kan läsa mer på våran blogg Radionollelva.blogg.se . Men allt gick as bra :D
Nu är klockan 13:18 och jag är ganska seg :/
väntar på att jag kan komma in på msn men kan inte just nu för min lillebror ska sitta lite innan han drar till min storebror Benny och hans tjej Rebecca... Hoppas hon är inne (a)
Men nu ska jag kanske fixa lite mer te^^ och sen blire och slappa..
Men nu ska ja dra och fixa te, sen gymet...
Ni får alla ha en bra dag och en riktigt bra helg... hej

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej Robin, kul att du bloggar:-)

måste lyssna på radio nån gång när du är med juh :-)

Apropå msn så är de paj här hemma, likaså att ladda upp bilder går inte så bra VÄLDIGT irriterande men hoppas de löser sej nån gång.

Nu tycker ja att du får ta dej ut hit o hälsa på hihi :-) kjam på dej så länge...

2009-01-28 @ 10:07:48
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0