Det Finaste

Detta är en av alla mina texter...
Det Finaste

Vers1

Du är det finaste som ja någonsin har sett,

när ja såg dig så kände ja av kärlekens bett/

bet mig i ändan och vart kär direkt,

jag hade mådde piss o behövde hjälp,

jag hittade dig runt ett hörn och allting hade släppt/

du hjälpte mig o nu jag mår bra,

du gör det bästa o ja kämpar mer varje dag/

ja visste inte att kärlek kunde kännas så här rätt,

du hjälper mig o det gjorde du verkligen på ditt bästa sätt/

som sagt ville du hjälpa mig och du gjorde mig hel igen,
saknaden är stor och jag vill se dig min vän/

Ref. 2x

Du är det vackraste jag nånsin har mött,

e så jävla glad att ja träffade innan ja hade dött/

när de tog slut så satt ja o bara tjöt,

din röst var det vackraste ja hört/

Vers2

Gumman, ja älskar dig så himla mycke,

jag vet att du har kvar mitt silver smycke/

du är kopian från min mormor, du vet va ja snacka om,

kärleken dog men inte vår vänskap så de e vilket som/

bara jag har dig på min sida, ha dig i mitt hjärta,

allt försvann men du stod kvar och dödade min smärta/

allt ja hade, va absolut ingenting,

förutom du *****, du är mitt allting/

har jag dig vid min sida så skiter jag allt annat,

jag älskar dig, o kommer alltid göra de till mitt hjärta har stannat/

Ref. 2x

Du är det vackraste jag nånsin har mött,

e så jävla glad att ja träffade innan ja hade dött/

när de tog slut så satt ja o bara tjöt,

din röst var det vackraste ja någonsin hört/

Vers3

Varje andetag från dig är de bästa lukten ja vet,

du e så fin, snygg vackrast o het/

snälla gumman, allt som har hänt e bortglömt,

vart finns nu kärleken som du har gömt/

kärleken ja har till dig kommer alltid att finnas kvar,

älskar dig än o kommer göra de i alla mina dar/

att älska dig, e allt ja gör,

det kommer jag göra till (halft skriker)DEN DAGEN JAG DÖR/

Snälla, säg inget utan håll bara om min hand,

det kommer alltid vara du och jag mot vårat käraste land/

Ref. 2x

Du är det vackraste jag nånsin har mött,

e så jävla glad att ja träffade innan ja hade dött/

när de tog slut så satt ja o bara tjöt,

din röst var det vackraste ja någonsin hört/

(viskar) din röst var det vackraste ja någonsin hört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0