Lördag, eller snarare söndag :)

Tja läsare, kom precis ifrån Linköping med lite folk^^ nu sitter jag hemma o tar det lugnt :) snackar med sötaste Madde^^<3 Lyssnar på Akon - Day Dreaming, sitter i pyjamas^^ mys :P idag har det varit en bra dag, först så var jag på stan tillsammans med IA :) det va trevligt :P länge sen man träffa henne o det är synd :/ får ses mer tycker jag :) vi prata i Söder tull, sen gick vi o tog det lugnt i Wasa parken, sen gick vi på stan o sist i Söder igen, jag åkte hem, gjorde mig iordning, bytte kläder för Joel skulle plocka upp mig så vi åkte till Linköping :) det va trevligt o roligt :D speciellt på dit o hem resan XD sjukt kul :) vi diskuterade om vilken den äckligaste fisen va XD om vi lukta under täcket om vi har släppt oss en redig skit XD snabba o snygga bilar :D brudar ;p^^ nae men jag har haft en jätte bra dag idag :)

Tack för att ni läste,,
Mina dagar ser ljusare ut!

Kommentarer
Postat av: Becca

Tjohoo Robin hoppas allt är bra med dej!

Kjam kjam

2009-04-22 @ 11:01:26
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0